Vadå, är inte ettan i?

1kommentarer

Jag övningskör (till min broders stora förtret och avund skulle jag tro) med min pappa. Tycker väl att det går bra än så länge och man blir mer säker för varje körning, men inte säker nog kan jag tillägga.

Jag erkänner för mig själv (och er) att jag har små problem med höger-vänster och back. De är ju inte enorma, jag vet vad som är vad, det tar mig en millisekund bara att koppla mellan hand/fot och hjärna.

Så...jag bjuder på den här.
För några dagar sedan skulle jag, mamma och brorsan åka till affären resp. träningen. Mamma backar ut från parkeringenplatsen (något jag för övrigt har stora protester mot).
- Får jag lägga i ettan, frågar bror min till mamma.
- Nej.
- Vadå, är inte ettan redan i? Säger okopplade jag i baksätet...
Kanske inte världens smartaste kommentar men backen och ettan känns väldigt liknande, fast man har två helt olika färdriktningar..

1 kommentarer

J

19 Oct 2007 16:27

hehehe..fan va smart man kan vara..=P
//J

Kommentera

Publiceras ej