Uppenbarelse efter gråt..

0kommentarer

Jag fick en uppenbarelse igår efter att jag faktiskt gråtit lite över att allt var piss och att jag blev tvingad att göra massa saker som jag inte vill: Varför inte ta studiebesöket som research till textkommunikationen, skoltidnigen eller till och med NP, om de vill? Ta information och lite kort så att jag kan skriva ihop något fiffigt om ett framtida jobb. Det om något borde ju beröra gymnasieelever!
    Och ja, okej, det var inte så farligt och tråkigt som jag trodde. som jag också visste att jag skulle känna. Jag funkar så helt enkelt, skräms för nya saker innan de händer men sen är jag ganska duktig att ta det när det väl är här. Att jag såg det som info till andra och inte till mig själv hjälpte nog sin lilla del också..

Kommentera

Publiceras ej