Tur att man är en saver..

1kommentarer

Idag var jag väldigt glad att man sparar på saker. Vi har nämligen börjat med andra världskriget, igen I might add, i historian och jag har kvar antecknigarna från förra året. Det hade kunnat blivit en stor sorg för mig nu för i somras (på en av de regniga dagarna) stod jag med alla böcker och övervägde att slänga dem.
- Nej men jag kanske behöver dem nästa år, för att läsa lite. Så tänkte jag återigen om böckerna som alltid får ligga kvar i påsen man tar hem dem i. Och där låg de sedan den åttonde juni.
Vilken otrolig tur för mig, så slipper jag göra uppgifterna igen..
Jag är nog en saver..

1 kommentarer

Erica,

15 Oct 2007 21:55

Haha ja, tack och lov!
De där var nog de jobbigaste frågorna vi gjort, är glad att även jag sparade dem! måste dock checka så att jag har dem kvar :/ - hoppas!

Kommentera

Publiceras ej