Truths..seven of them..

4kommentarer

Jag har blivit utmanad av Marie.
Reglerna är att:
* Länka till den som utmanat dig.
* Skriva sju sanningar om dig själv.
* Utmana sju personer i slutet av inlägget.
* Lämna ett meddelnade till de du har utmanat.

Jag:
1...kan rabbla repliker från hela den första Pirates-filmen.
2...älskar att bada.
3...har det otroligt smickrande smeknamnet "Sälen"
4...gömmer det jag bakar så att jag kan äta upp det själv.
5...tycker om att sova - länge.
6...biter på nagelbanden.
7...stör mig på folk som tror att de är förmer.


Jag utmanar: Rebs, Miss Y, Erca, Loo, Py, Mick, Matilda

4 kommentarer

matilda

25 Oct 2007 21:27

haha fan va alla utmanar mig (a) ska göra den snart, muaha.

mojsan

25 Oct 2007 21:28

ojdå :D
Gör den senare! :)

Tobias

25 Oct 2007 21:51

Svar: Njea, teatern var inte den bästa. Så jag rekommenderar den inte :)

AvenueL

26 Oct 2007 21:49

Har gjort det här utmaningen nu.. Hade dock inte så många att utmana =/

Kommentera

Publiceras ej