Tråkig x 1000..

3kommentarer

Vännen JW (eller var det verkligen han?, otroligt jag har redan glömt, det var bara vid tre idag!) var förvånad över att jag inte lagt upp klipp på Filippa Bark, ni vet den otroligt "o-roliga" personen på Robins..
Jag märkte redan från dag 1 i skolan att vår mattelärare (idioten, eller nej J det var någon annan, eh.. glöm det) såg precis ut som henne.
Tänk er den mest tråkiga personen ni vet  x 1000 och där har ni min lärare..
(Jag känner till och med igen tröjan. Undrar om de shoppar på samma affär?)

Sissela Benn som Filippa Bark hos Robin Paulsson.

3 kommentarer

mojsan

24 Oct 2007 18:00

jo det är sant.
gåfart typ :p.

mojsan

24 Oct 2007 18:01

okeej, jag skickar in allt imorn och har gått kursen. så hoppas det går fort ;)

Anna

24 Oct 2007 18:09

Hahhaha! Ah, han är söt! :)

Nej, dom gör nog inte det. Undra om jag ens har någon manlig läsare! Haha!

Kommentera

Publiceras ej