Superduperdiskret..

1kommentarer

Textkommunikation just nu, blev lite utpekad där i början men det blev bra.. Jag ska skriva en artikel om något som rör skolan (har ingen lust att börja den researchen nu!) så det blir lite blogg igen..
    Om jag ska summera vad som hänt idag sedan bibblanincidenten så får jag nog säga att de vet, han vet..
I alla fall något, de la in en råstirr (som min vän S skulle ha sagt) i caféterian och betedde sig lika diskret som jag och J. Och vi är superduperdiskreta alltid!!
Sitter här just nu också med hans initialer på armen, något som vi roade oss med på mattelektionen, pretty much allt vi gjorde..
Ska hem snart och göra svenska och engelska.. Kul..

1 kommentarer

Erica,

15 Oct 2007 21:58

Ta inte hennes påhopp på för mycket allvar, eller jo visst ska du det, men alltså, inte på ett dåligt sätt. Hon vill bara att du ska utvecklas =).

Kommentera

Publiceras ej