Som taget ur en dålig film..

2kommentarer

Det var en gång en tjej som var kär i en kille, i sådär en fem år. En dag ska tjejen gå på bio med sin familj, och han är där med sin mamma. Tjejens pappa hälsar lite konstigt och helt plötsligt kommer killens mamma på att hon måste tvätta. Så, vad göra? Jo, killen går med tjejens familj. Tjejen är överlycklig, vad spelar det för roll att det verkar uppgjort, allt är ju enligt hennes önskan..
Nästa vecka frågar killen chans på tjejen - hon svarar ja..
Visst är det som taget ur en dålig film? Sedan att paret inte lever lyckliga i alla sina dagar utan gör slut efter två dagar är en annan historia..

2 kommentarer

J

04 Oct 2007 15:38

hehe..va kul..den storyn har jag aldrig hört=P
//J

Y

07 Oct 2007 15:46

Jag vet vad detta handlar om! Jag tror jag har en sådan där sentimentaldag (i och för sig brukar jag bli lite lätt tårig
ögat för det mesta - låt oss kalla det min charm) idag för jag blir alldeles rörd. Mr and mrs M? För örvigt går pojken numer i min klass.. Men tänk, back to the story, du missade bowlingen ;) Y

Kommentera

Publiceras ej