Samma visa som alltid..

3kommentarer

Det var match idag..
Hammarby - Helsingborg 0-2
Det var bra spel utan mål i första halvlek där Bajen dominerade matchen och hade klara målchanser. I andra halvlek tar Helsingborg över lite och gör mål, två gånger. Någonstans runt den 80:e minuten börjar några idioter på Norra kasta in saker, det blir en tillsägelse och matchen fortsätter för att sedan avbrytas av att flera saker kastas in.
Det är sorgligt att folk inte fattar, särskilt efter att man sagt till, och jobbigt att det här alltid är de matcher jag får se. Förra hemmamatchen mot Malmö blåstes också av en stund pga idiotin på Norra. Jag och J hade det trevligt i alla fall i kylan på Östra (och värmde oss med tanken att dem inte var inblandade?)

Nu väntar väl som vanligt skandalrubriker och Patrik "I´m gonna tell you my side of the case" Ekwalls fina ord som aldrig är fina för oss...

Dagens bästa:  De två 17-åringarna på plan; Simon Helg och George Moussan som spelade bra båda två i första halvlek. Synd att bollen inte gick i mål för Helg idag.
Dagens taktik: Christian Traore verkade ha fått tydliga instruktioner att inte låta bollen nå George i målet, han var alltid sist på bollen och tog hand om utsparkarna. Bra gjort för en skakig TFF-målvakt som gjorde sin första hemmamatch på Söderstadion, men lite kunde vi ha litat på honom..

3 kommentarer

J

11 Oct 2007 13:12

Simon Helg omg..han var ju fan as bra..helt klart bäst på plan..
//J

J

16 Apr 2010 22:49

Okej till att börja med vilken kommentar jag har lämnat!! OMG?? Vilken liten tönt jag va på den tiden ( inte för att jag inte är det idag). Sen har jag hittat ett fel!!:"som spelade bra båda två i första halvlek". Om jag minns rätt vilket jag nästan är säker på att jag gör så gjorde bara Simon ett inhopp i andra med typ en kvart kvar!!:P Haha jag ska inte vara petig tyckte bara att det va kul att jag fortfarande kom ihåg det... ska fan gå och kolla det tror jag:D

J

30 Oct 2010 14:39

Jag hade ju faktiskt fel för han spelade från start och blev utbytt så du hade rätt:) Kom bara på att jag måste säga hur otrolig glad jag är för den här dagen. Den ändrade mitt liv och fick mig att hitta mitt livs kärlek.. Hammarby för alltid!!

Kommentera

Publiceras ej