På tvären..

0kommentarer

Idag var faktiskt en produktiv dag, men inte i skolan.

Från
debacklet med båda våra lärare, jag blev så arg - om jag vore sådan så skulle jag slagit någon. Folk som inte lyssnar på andra accepterar inte jag, och sen de som så arrogant säger att inget är fel. Jag var på tvären..
Mer arg, eller besviken, blev jag sen när MIGU sa till mig att NP ringt och sagt att de skickat iväg mer än min krönika till tryckeriet - som jag sa tidigare -  just då hade jag nog kunnat slå någon också.
Tur att jag inte är en sån människa då!
Sedan att jag inte gjorde något på Sp-tiden sóm vanligt. Det blir ju som vanligt massor av annat gjort, (skolan får faktiskt skylla sig själva när de öppnar datasalen till de som ändå inte har något att göra på datorn, typ jag..)

Till
hemmet där en trött jag behövde övnigsköra för enda gången den här veckan. Men det var här någon gång det blev bättre, jag lugnade ner mig och kunde skriva lite om ungdomskulturer, så att jag inte behöver göra allt imorgon. Jag läste igenom svenskan, att jag inte förstår är en annan femma. Jag tittade också igenom samhälle, PPP och klimatfilmen - så ointressant något kan bli..Men färdig kan man säga att jag känner mig.

Snart ere höstlov..

Kommentera

Publiceras ej