New and improved..

1kommentarer

Jag. Kräver. Bättre. Program. Snart. Snälla.
   Trean har länge varit en favoritkanal men jag måste säga att de varit extra sega på att börja alla bra program. Jag vet att de kan, Prison Break, Bones och långköraren Cityakuten kommer tillbaka med nya säsonger. De finns, tillgängliga. Your´s for the taking. Men istället satsar de på massa egenhändigt producerade program, förlåt, men många svenska program är inte bra. Sämre, sämst.
Håll er till de som vet hur man gör bra serier.

Dagens bästa: SVT1 som sänder Studio60 och Kanal5 med Grey´s Anatomy..
They´ve captured the feel of miercoles..
 image32 image33                                                                                image34
image36
Studio60


1 kommentarer

matilda

10 Oct 2007 11:19

jo ja vet, jag har nämligen fuskat och börja tjuvkollat på dom hihi.. det är så grymt spännande. mer ska jag väl inte säga, då säger jag nog bort mig haha. ha en bra dag:)

Kommentera

Publiceras ej