Morning has broken..

1kommentarer

Artikeln fortgår, inte för att den blir färdig any time soon, men den kan nog bli bra. Jag ska hitta en bra infallsvinkel bara, kanske söka fakta någonstans. (Måste jag verkligen prata med folk?) Det är nog det vi på textkommunikationen är sämst på, eller mest ovilliga att göra.
Är det någon av er som också går en liknade kurs?

På en annan punkt:
J är född klumpig, de vet vad vi har för oss och jag har en bror som skulle kumnna skriva en exposé om ett visst bageri i stan. Jag skulle inte handla där, men jag har fått andrahandsinfo förr..

Jag ska publiceras i NP, fick precis veta det.. Ojoj..

1 kommentarer

Antonia

16 Oct 2007 11:34

Tack för din kommentar! =)
Det värmer att få höra sådant.
Hoppas du får någon bra infallsvinkel i din artikel! :)

/ Antonia

Kommentera

Publiceras ej