Man vill ju ha den lilla boken..

2kommentarer

Kom att tänka på vår fördjupningsveckas näst sista dag (varför vet jag inte!) när vi pratade om fildelning. Ni har någon gång laddat ner något, va? See I haven´t..
   När jag lyssnar på musik så är det på skiva eller radio, visst jag har en iPod men där finns bara sådant jag redan har på skiva.. Har aldrig laddat ner musik, jag vet först och främst inte hur man gör och sedan är det ju olagligt. Men den främsta anledningen att jag köper skivor är pga (förutom musiken) utformningen.
   Jag tror på att det är många personer som arbetar med skivan och tycker att man går miste om så mycket och tar så mycket ifrån dem om man inte köper.. De klarar sig, det förstår jag, men vad är det för kul att bara ha en låt och inte alla tillbehör. 
Man vill ju ha den lilla boken...

2 kommentarer

Anonym

10 Oct 2007 20:34

Ja verkligen! en varm solig vinterdag i backen, inte helt fel ;D

Anna

10 Oct 2007 21:01

Okej. tack tack!

Grattis själv!

Kommentera

Publiceras ej