Lead the way..

1kommentarer

Tågresan in till Årstaberg gick bra, jag och J pratade om saker som angår oss.
Vi går av och ner för att ta Tvärbanan. Vid utgången säger J: "Där är vänner", om några som har Bajenattiraljer...sedan upptäcker vi att det är JG och KW. Eftersom J frågat om JG så säger jag att där var han, hon tittar bak och ser JK. Är detta ett skämt? Jag menar jag vet att de har hjärtat på rätt ställe (är bajare) men snälla!, vad är oddset för att de tar samma tåg som oss? I alla fall vi låter dem leda oss, de verkar erfarna tvärbaneåkare till Globen and we´re not. Möts igen på McDonald´s där två av dem, enligt J, stirrar som för att få reda på vad de har sett oss förut medan den tredje står med ryggen mot, det gör även jag, och verkar säga "stirra inte".

Det kommer bli intressant imorgon, säger jag bara..

1 kommentarer

J

11 Oct 2007 13:09

haha..det var kul..får väl se om vi ser dom på bajen-gais=P
//J

Kommentera

Publiceras ej