Jag klarar inte mer..

1kommentarer

Har sett 17 minuter av den nya säsongen av Prison Break, en förhandstitt på tv3, det börjar på måndag along with Cityakuten. Är det någon mer än jag som tycker att det kan ta slut efter den tredje säsongen?
Jag tror inte att jag klarar av några mer fängelsevistelser.
(Lincoln sitter oskyldigt dömd i fängelset, Michael begår brott för att kunna bryta ut sin bror. Bröderna flyr, Lincoln frias och Michael tar på sig ett brott som Sara begått (självförsvar). Nu sitter Michael i fängelse i Panama och Lincoln ska försöka få ut honom.) Och det var den korta versionen! Men bra är den ändå..




 

Snart är jag på väg till miss Y: sega chokladrutor och te. Lovely..

1 kommentarer

cajsa

21 Oct 2007 13:21

Blir supersugen på kladdkaka! :D

Kommentera

Publiceras ej