"Jag har alltid trott att de är från Mars.."

0kommentarer

Jag sa ju att jag skulle hitta på saker att göra för att skippa matten!
Det här testet var mycket längre men jag orkar inte mer. Så intressanta saker man hittar i andras bloggar.

Har du pojkvän/flickvän? Unfortunatly no.
Är du kär? Nej, alltså allt är relativt.. =P
Hur tidigt stiger du upp? Aldrig innan solen går upp, som vissa andra gör som bor i skogen...
Vem/vilka vet mest om dig? Mina närmaste vänner..
Gillar du att slåss? Nej, skulle dock vilja bli så arg någon gång att jag skulle slå ngn på käften, inget allvarligt. Kan också bli lite seriös (aggressiv kallar dem mig) när det handla om sporter. Vad är det för mening att inte ta i?
Vad ska du göra ikväll? Baka, bli fast framför en dålig film, vilken som helst. och det tråkigaste av allt - matte..
När var du senast full? Hmm, om det räknas...lördag förra veckan.
Har du utländska föräldrar? Ja, jag har alltid trott att de är från Mars! Nej, jag tvivlar på att man kan bli mer svenskättad än jag. Kanske inte riktigt men nästan.
Var har du ont?  Just nu i knäna för att jag har suttit för länge.
Är du bra på att måla? Kan man inte säga, nej.
Vem kramade du senast? Min lillasyster.
Vad längtar du till? Söderstadion imorgon.
Har du körkort? Övningskör och ska ta nästa år.
Favoritgodis? Choklad heter det, någon som känner till det? Allt med choklad, just nu snickers.
Morgon- eller nattmänniska? Egentligen inget av dem men mer morgon, blir trött nio på kvällen.
Sparare eller slösare? Sparar
Har du några homosexuella vänner?  En ganska ny vän, sedan förra året.
Bio eller promenad? Båda!!

Är du kittlig? Rätt så
Rädd för insekter? Kryp i allmänhet.
Anser du att du är stark? Ibland. Har varit starkare..

Kommentera

Publiceras ej