I dare you..

0kommentarer

Jag har blivit utmanad (Av E) att skriva lite om låttexter som betyder något för mig och vart mitt användarnamn kommer ifrån. (Kommer inte på så många..)

mattieblanchard
Kan väl säga att mitt namn är ganska likt Mattie, tycker det är ett bra smeknamn som jag ännu inte fått igenom. Det finns också en tjej i tv-serien På heder och samvete som kallades det. Blanchard är Orlando Blooms andra mellannamn.

All was well
Det jag just nu har som beskrivning på mig själv är den sista meningen i en viss bok som jag egentligen inte ska avslöja något ur. Ska nog sluta skriva här..

Jag har väntat så länge på just denna dan´  å de e skönt att den äntligen kommit
Bajens inofficiella nationalsång som spelas på Söderstadion. Ett underbart ställe och orden är så sanna.

" Will strangers hear our names long after we´re gone and wonder who we were? How bravely we fought and how fiercely we loved?"
Från Troja. Sant också, kommer man att bli ihågkommen?

Jag utmanar:
Y

R

Kommentera

Publiceras ej