En lista..

1kommentarer


Färg:
Grön (särskilt på en viss tröja)
Mat: Hemlagat..
Film: Pirates of the caribbean - the curse of the black pearl, såklart!
Bok: Harry Potter and the deathly hallows
Sport: Fotboll, bättre än allt annat. Men jag kan se på nästintill allt..
Årstid: Sommar - sol, bad, ledighet. Vad kan vara bättre?
Veckodag: Måndag var bra för ngn vecka sen..
Glassmak: Vanilj ( men glass är inget utan choklad- och kolasås)
Tid på dygnet: Innan åtta, då jag brukar bli trött.

Humör: Glad och hoppfull..
Smak: Sött med hjärtat på rätt ställe.
Kläder: Trivs väldigt bra i jeans och en snygg tröja..
Bakgrund: Tom.
Nagellack: Genomskinlig.
Tid: Punktlig.
Omgivning: Väldigt komisk nuförtiden. Och uppenbar.


Bästa vän: (Which side is Jack on? At the moment?) Jenny.
Screen name: mattie
Piercing: I öronen sedan jag var nio.
Förälskelse: Just nu, vet vi vad som kan bli en. Största: var också min första förälskelse.
Musik: Det radion ger lyssnar jag på..
Bil: Mini Cooper. En grå med vitt tak. Jag ska ha..

Dryck: Vatten
Biltur: Senaste: hem från en cup i Nyköping. Dröm: bila genom Sverige.
Spelad låt: The way I are - Timbaland feat. Keri Hilson
TV-program: Studio 60 on the Sunset strip.

Nej tack säger jag till:

Mat: Ärtsoppa!
Musik: Metal. Oväsen kallar jag det..
Dryck: Whiskey..
Personlighetsdrag: Idioti..

Du gjorde igår kväll: Svenskaläxa, bloggade och sov..
Du kan höra just nu: Popcornspop..
Du inte kan leva utan: Mina vänner..
Du gör när du har tråkigt: Bakar

Personer:

Du kan berätta allt för: J & Y & S.
Du tycker om: Öppna och sköna..
Du inte gillar: Självgoda människor som tar för stor plats..

Kaffe eller te: Både och. Inte kaffe på kvällen dock, då kan jag inte sova, inbillar jag mig själv..
Vår eller höst: Våren, då väntar sommaren och allt blir ljusare.

1 kommentarer

J

20 Oct 2007 19:08

hehe..här finns det mycket att kommentera..
ett: tröjan=P..jag tror inte jag måste sägga något mer..men vi skulle ju kunna börja kalla honom gröntröjan;)
två:8/10..minnen för alltid..komisk dag
tre: Du är bäst du med..min bästa vän=D

och förutom detta så har jag just kommit på att det snart är höstlov..en vecka ifrån skolan borde vara kul..men jag kom just på att vi inte kommer se JKG då=(..hur ska vi överleva=P
//J

Kommentera

Publiceras ej