En dag i mellanveckan..

0kommentarer

Är tillbaks från övningskörning med pappa. Jag är ganska stolt över mig själv...att jag inte har krockat. Jag är inte lika rädd längre men det är mycket att hålla koll på. det ska nog bra, den dagen man slutar tänka på vad man ska göra och bara gör det istället.

Själva skoldagen innan övningskörningen innehöll ett matteprov. Jag tycker inte om matte, och om provet går käpprätt åt helvete för mig så menar jag att få G, men nu ska jag nog vara glad över ett G..
Lite span hade vi ju också som sagt. Det är faktiskt länge sedan det var så här kul att snacka om något, egentligen ingenting..
De resterande ämnena kommer jag inte ihåg något konkret ifrån. Säger det mest om mig eller lektionerna, undrar jag.. Vad jag vet är i alla fall att vi har kommit till en mellanvecka, där ingen lärare har lagt prov eller läxor utan bara maler på. Det brukar bli så.. och sedan helt plötsligt kommer alla prov på samma gång - oftast innan ett lov.

Kommentera

Publiceras ej