Detta ser jag ikväll..

1kommentarer

Kyle XY Lite fånig serie kanske men som jag fastnat för nu i den andra säsongen.
House "Läkaren man älskar att hata". Ursäkta men det uttrycket kan dra åt h-vete.
Jag vet inte vad det är - kanske hans sätt att bry sig fast han inte gör det - men jag har aldrig hatat Dr. House. Hugh Laurie gör en enastående rollprestation.
So you think you can dance Grande finale ikväll. Fantastiska dansare som alla förtjänar att vinna. Blir det Neil, Sabra, Danny eller Lacey? Jag vet redan men vill höra det direkt från Cat Deeley.

Making up for what monday lost..

image22  image21  image23
Inga navlar på KyleXY eller Jessi XX,
spelade av Matt Dallas och Jaimie Alexander.

1 kommentarer

Erica,

02 Oct 2007 21:39

Kyle är inte fånig, den är bra :)

Kommentera

Publiceras ej