De har blivit moderna..

0kommentarer

Lillördag idag med lång sovmorgon som vanligt. Naturkunskap, nu ska vi börja med kroppen. Varför är det så att skolan alltid handlar om upprepningar, kan någon förklara det? I den spännande kursen Människan Socialt och Kulturellt har vi nästan klarat av ämnet minoriteter i sverige. Min grupp har tornedalingar..

   Eftersom hela dagen är kvar när vi slutar så bestämde jag mig för att gå några ärenden. Konsum, klipptid och biblioteket blev det. Jag lånade inte något, vände nästan i dörren när jag kom dit. Och nej, det är inte för att jag hatar bibblan, tvärtom faktiskt fast jag är rätt dålig på att gå dit.
Det är så att de har gått och blivit moderna, rena rama webbcafét är det nu och alla datorer är upptagna med verkliga fjortisar med sveamössor som spenderar sin tid på PA, inget ont om playahead dock.. Kände att det inte var för mig..

Kommentera

Publiceras ej