Bloggarens geografi..

0kommentarer

Blev utmanad av Erca. Ska nog säga vart jag bloggar någonstans...

Överallt där jag kan, har tyvärr ingen egen laptop, det kanske är bra för då skulle jag alltid vara bloggandes.
* Hemma i mitt rum hos mamma, med en ganska seg dator. Här i rummet där alla ser..
* Hemma hos pappa i brorsans rum. Han brukar få kicka ut mig när han ska sova..
* I skolans bibliotek eller datasalar. Bara ibland på raster och luncher men absolut på de lektioner som vi har i datasalen, frestelsen blir för stor..
* På den "bound to be" tradionella bloggkvällen hemma hos Y.
* I soffan hos JW medan jag tittade på video, har ni hört vilken multi-tasking?
* Hos J i sällskap med hennes sköldpaddor.

Nu verkar det väldigt mycket som att jag är hos mina vänner, förlåt kompisar, och bloggar men det har bara hänt en gång. Verkar det som jag bloggar mycket så har jag ingen ursäkt för det.
Det är väldigt lätt att bli beroende av det här..Inte sant?

Var bloggar ni?

Kommentera

Publiceras ej