Bland cuper, läxor och skolkort..

0kommentarer

Där gömmer sig en fredag..
Vår skola är rejält sena med skolkorten, är det någon mer som inte har tagit ännu?, men imorgon är det dags. Jag blir aldrig bra på bild, let´s face it, så jag har inga större förväntningar inför kortet - bara en förhoppning om att man har någon färg i ansiktet. (Om man tar skolkort i oktober så hjälper inte en semesterresa från slutet av juli, så det kan jag inte hoppas på heller, förresten..)
   Min bror ska spela cup i Nyköping också så jag följer med för att se första matchen imorgon efter skolan..

Idag kom ANNI fram till mig efter klassrådet och frågade om en av mina krönikor från förra året kunde publiceras i NP, MIGU hade frågat. Den är inte så aktuell längre eftersom den handlar om VM i skidskytte och alpint som var i februari nånstans, men det blir bra ändå. Jag satsar på dubbel publicering nu känns det som,  eller trippel beroende på hur man räknar..

Kommentera

Publiceras ej