America´s favourite dancer..

0kommentarer

Nu vet ni, Sabra vann! Helt rätt tycker jag och jag kände det på mig för flera veckor sedan. Velade dock en stund och ville att Neil skulle vinna fast jag vet att han är för söt..
    Efter två manliga vinnare så vann nu Sabra, visst det är bra, men jag tror att USA har ett starkt behov att vara politically correct hela tiden och kan inte favorisera en kille för att platsen detta år var vigd åt en tjej.. Danny fick den snöpliga andraplatsen och jag är inte den som är den. Jag kan villigt erkänna att jag tycker bättre om Danny nu och att han inte är tråkig. Tvärtom så ändrade han sin stil i slutet och blev en underhållare av klass.
Neil blev trea och Lacey fyra. Jag vill se turnén! Nästa år kommer säsong fyra.

image24
Danny, Lacey, Neil och Sabra.

Kommentera

Publiceras ej