Wonderful wednesday..

2kommentarer

Olikt andra onsdagar så har denna varit ganska lyckosam, särskilt om man jämför med den totalt och über-knackiga tisdag som varit i skolan. Jag är glad igen och kan erkänna att det ska bli intressant att träffa hemvändaren igen imorgon. och på fredag kommer the londoners också. Ännu en bra fredag verkar det som..

Nu har jag egentligen Människan Socialt och Kulturellt, och analysen ska vara klar och inlämnad senast söndag kl 00.00. Det är lugnt alltså.
(Hur har jag blivit så här? Jag! Den som alltid lämnar in före andra och inte vill något annat heller?)


Det är inte så många andra som jobbar heller, vill jag säga till mittt försvar. Här lyssnas det på gamla godingar som ger nostalgi: Spice Girls, Blümchen och Rollergirl. Direkt från en Hits for kids platta nära dig.

2 kommentarer

theonlymee

28 Nov 2007 13:36

ha en bra dag.

Tobias

28 Nov 2007 15:23

svar: kul att höra :) tack så mkt ;)

Kommentera

Publiceras ej