Vi har inte riktigt hittat formen..

2kommentarer

Ettorna har hittat formen. Men ni verkar inte ha hittat formen.

- "Vi kan ju hjälpa ettorna på Sp-tiden", utbrister J. En briljant idé min käre kompis...

Det handlar såklart om att vi inte gör något vettigt på torsdagar som lärarna har tänkt sig. (Om de vill gå så långt som att kalla min blogg ovettig vet jag inte..)
Skulle egentligen behöva räkna matte, som jag skrev tidigare idag men som jag självklart inte gjorde. Ni skulle ha sagt till mig att sluta blogga! Den ligger ju hemma nu så det går inte.

2 kommentarer

Ylva

08 Nov 2007 15:56

haha, jag har inte hängt med så bra i år, men DIF var i alla fall med i toppen. Annars är det mest hockey som gäller för mig. :) Trevlig helg!

Erica,

08 Nov 2007 16:17

Grattis till en poäng i gissa tävlignen!

Kommentera

Publiceras ej