The holiday..

2kommentarer

Har nyss sett klart på The holiday med Kate Winslet, Cameron Diaz, Jude Law, Jack Black, Rufus Sewell m.fl.
Den var underbar... Hur skriver jag resten utan att avslöja för mycket?

Det är jultider.
Amanda Woods gör slut med sin pojkvän i LA, samtidigt som Iris Simpkie i London får reda på att den hon älskar är förlovad. De gör ett husbyte för två veckors semester som helt förändrar deras tillvaro.
  Mer säger jag inte, förutom att det är den mest gulliga filmen jag sett.
Se den!

image78

2 kommentarer

Idun

10 Nov 2007 22:55

Svar: Tack. Det stämmer nog.. ja, jag vet inte. Livet är ju inte lätt, men det har ingen sagt heller.

J

11 Nov 2007 00:04

Har ju sagt att den är underbar=D Det var när jag såg den här jom jag insåg vad många ser i Jude law=P

Kommentera

Publiceras ej