Tål att upprepas..

4kommentarer

Jag har sagt det förut och jag säger det igen:
Jag är så dålig på det här.
Det funkar verkligen inte att plugga på något när det finns en dator i närheten, eller jo det funkar men aldrig i skolan. Så nu sitter jag här på ännu en SP-tid..

Idag kom JW tillbaka till skolan efter 5 veckor i San Antonio. Inte så brunbränd som vi trott (det hade ju faktiskt varit mulet de senaste dagarna), med grym jetlag men ändå på sitt underbara humör. Nu börjas det igen..
Imorgon kommer J och Mic igen så då finns alla på plats..

4 kommentarer

theonlymee

29 Nov 2007 15:25

ha en bra kväll. :)

Tobias

29 Nov 2007 17:12

Svar: hoppas du också haft en bra dag :) jo mysig faktiskt :D

Emma

29 Nov 2007 18:20

nej det fungerar verkligen inte :p har försökt sitta här i 2 timmar och har jag pluggat något? nej haha :D

lovisa

29 Nov 2007 19:50

Hoppas du får en bra kväll!

Kommentera

Publiceras ej