Svåra skåpkval..

5kommentarer

Vad ska man välja, pest eller kolera?
Så tänkte jag lite när jag slutat och skulle lägga in några väl valda skolböcker i väskan.
   Där låg redan matteboken eftersom idioten (som jag härmed döper matteläraren till) säger att det inte är meningen att jobba matte på lektionerna utan hemma. Jag är kanske 5 sidor efter, i sällskap med resten av klassen, men inte stannar hon, inte lyssnar hon på att vi säger något. Men jag kom fram till att jag inte kommer orka att slå upp matteboken ikväll, tog därför med mig spanskan också..
Vad duktig jag är nu som har gjort klart det. En översättning som kanske håller.
Men matten lägger jag undan bara därför att!

5 kommentarer

Tobias

06 Nov 2007 18:23

Svar: Typ litteraturhistoria, galet tråkigt fan : P

mojsan

06 Nov 2007 18:48

ah okej, vem har ni?

Jennie

06 Nov 2007 18:55

svar: vi har väl visst sätt balen i OTH?

Tobias

06 Nov 2007 20:41

Svar: tack så mkt och hoppas de går bra för dig med sen :) men det är så tråkigt :O blä!

mojsan

06 Nov 2007 20:43

haha okej, ingen aning om vem det är!
Jag har ingen, läser inte Matte B, men min klass har Erland.

Kommentera

Publiceras ej