So silly, I love it..

4kommentarer

So silly, I love it!
High School Musical alltså, jag skulle kunna se om dem på en gång. I sann Disney-anda dansar de runt. Jag vet inte om man kan säga att alla sjunger jättebra och de koppar ju allt från Grease, Dirty Dancing och andra redan klassiska filmer. Kanske är det just det som är bra.
Why mess with a winning concept?
Och jag kan förstå vad alla ser i Zac Efron...


Ikväll är det ju EM-kval, start klockan 22.00 på kanal9, det kommer jag inte att missa!

4 kommentarer

J

17 Nov 2007 20:13

tack att jag inte är själv med att älska dessa filmer..Såg båda idag igen och kom på att det var väldigt länge sen jag såg ettan sist.. gammla minnen kom upp och jag insåg hur snabbt det här året gått och hur mycket som har ändrats...
Ps. är lite nere idag och sjuk.. Fick inget svar men det var väl väntat..
//J

J

17 Nov 2007 20:15

Just det har en pinsam sak att bekänna när det handlar om zac men jag tar det med dig sen..det är ingen som vet..=P

theonlymee

17 Nov 2007 20:25

svar: mm, det tycker jag också var dåligt.

AvenueL

17 Nov 2007 21:24

Du vet redan bad jag tycker om den här filmen... Måste dock erkänna att Zac Efron är en underbar sångare ^^

Kommentera

Publiceras ej