Snilleblixt..

1kommentarer

Jag ska börja läsa The Catcher in the Rye, boken är jättetunn (190 sidor bara) så den borde kunna läsas ut ikväll. Det betyder att jag skippar Sagan om Ringen:Härskarringen. Den går ikväll klockan 21-0.30 på tv3.

Varför ska det gå så otroligt sent? Kan dem inte vara lite smarta och starta filmen lite tidigare? Den är ju normalt mer än tre timmar lång och när man lägger på reklam på det så blir det så sent att man bara struntar i den. Normala personer som jobbar/går i skolan har lite svårt att se en sån film när det betyder knappt 6 timmar sömn.
Tacka vet jag kanal5 som har ändrat sina starttider på söndagsfilmen. Enda problemet där är att filmerna inte är intressanta..

Tillägg: Just idag är jag onormal eftersom jag inte behöver gå upp sju imorgon bitti. Due to the ledighet.

image114
One ring to rule them all..

1 kommentarer

Tobias

25 Nov 2007 20:56

Svar: haha nice! jo ska nog också se den :D

Kommentera

Publiceras ej