Snart slut..

5kommentarer

Jag som Nicolas Sarcozy och toppmötet kryper närmare..
Just nu söker vi information om asylpolitik, terrorism och hållbar utveckling och det kunde gå bättre.

Varför har inte den här fredagen varit lika bra som alla de andra?
Det började med en lektion som jag inte gjorde mycket på, (jag ber om ursäkt till den läraren som kommer att få ett oseriöst intryck av mig).
Naturkunskapen om optik som jag ska få MVG på annars får jag inte det på kursen. (Lektionen spenderades med att catch up with my better half som är hemma igen.)
En argumenterande text på svenskan som jag inte ens fattade att jag skrev förrän jag var mitt uppe i det - men det gick nog ganska bra. Jag ska fila lite hemma på en bra avslutning eftersom vi skriver klart texten på måndag.
Engelskan är rasande enkel, men vi pratade bort lektionen och fick en ny uppgift som vi ska jobba med ett tag - en presentation av en engelsk författare som fått nobelpriset.
Jag, J och JW har Harold Pinter...Jippii..not.
Nu är det alltså samhälle.
Thank god that it´s over soon..

Vad har ni gjort idag?

5 kommentarer

J

30 Nov 2007 14:19

"catch up with my better half" skulle inte tro det.. det var väl jag som fick göra det.. skulle snarare säga "catch up with my other/worse half" =P
glad att jag är tillbaka=)

mojsan

30 Nov 2007 14:28

haha nej det var pytt i panna men på matlistan står det kebabgratäng ;D

Ylva

30 Nov 2007 16:25

Ja, jag ska kolla Idol, men jag är arg för att Daniel åkte ut. :( Nu hejar jag på Amanda, även om jag gillar Marie också! Två tjejer i finalen vore nice :D Idag har jag varit i skolan, har dock inte gjort mycket vettigt, är så jäkla slö haha ^^

Tobias

30 Nov 2007 16:35

svar: ja de får vi två jobba på :D

theonlymee

30 Nov 2007 16:49

min fredag har inte heller varit som de tidigare. :S kanske beror på att jag var hos tandläkaren och inte fick min "lediga fredag".

Kommentera

Publiceras ej