Småtjejerna röstar på honom..

3kommentarer

Den som måste lämna idol idag är... Christoffer.

Synd, men det var ganska obvious när det bara var han och Mattias kvar.
 - Småtjejerna röstar ju på honom som låtsaspappan sa...
Fast han var ganska bra ikväll..
Eh...jag vet inte om jag kommer att fortsätta följa idol, lite sporadiskt som tidigare bara.

Nu kanske jag ser på the fast and the furious - slutet iaf - jag har ju missat allt, men jag har också sett den ett par gånger så det kompenserar..
image77
I owe you a 10-second car...
Paul Walker  och Vin Diesel

3 kommentarer

Tobias

09 Nov 2007 22:51

Svar: precis .. jag tycker andreas skulle åkt! = )

mojsan

09 Nov 2007 22:57

okej, jag fick sticka flera gånger för blodet ville inte ut :p.

J

10 Nov 2007 11:58

Va åkte christoffer ut? han var ju bäst=( hon och mattias..Jaja jag följer ändå inte IDOL.
The fast och the furious är väldigt bra..har ju sett den "några" gånger..Tvåan är dock inte så jätte bra..

Kommentera

Publiceras ej