Möte hos Anonyma Glassister..

2kommentarer

- Hej jag heter Matilda och jag är glassberoende.
- Hej Matilda!
Låter det som ett möte från AG, Anonyma Glassister eller är det bara jag? Jag måste erkänna att det känns lite konstigt att inte ha ätit någon glass överhuvudtaget idag. Det normala har annars varit åtminstone en eller två.
Nej jag har inte gett ett löfte under lovet och nej det är inte för att försöka vara lite nyttig, som i och för sig skulle behövas. Nej, det handlar om gammal vanlig pengabrist. Har helt enkelt inte råd med glass varje dag.
Känner dock att det kommer bli en glass imorgon. Kosta vad de kosta vill.

2 kommentarer

Tobias

05 Nov 2007 16:25

Svar: härligt, att du ändå har humöret på topp ;)

Erica,

05 Nov 2007 17:19

Grattis till 1 poäng i "Gissa tävlingen" ! =)

Kommentera

Publiceras ej