Lördag blir bra..

2kommentarer

Den här kvällen öppnade sig som himlen utanför.
Inget att se förrän Brothers & Sisters klockan 22.25. Två hela timmar för läsande av min bok, Ängeln på sjunde trappsteget. Har inte läst en sida längre än jag kommit i fredags på lektionen så det ska bli intressant.

Boka upp lördag från klockan 16.00 på femman. De ska sända båda High School Musical filmerna i rad, så det är bara att ladda upp godsaker och slänga sig i soffan.
(Varför känns det som att jag har annat planerat på lördag?)
Tur, eller bra lagt i tablån, är det eftersom EM-kvalet fortsätter på lördag. Spanien-Sverige börjar 22.00 och vi behöver bara en poäng för att gå vidare till EM nästa år. Kan vi klara det nu? Jag får ju krupp på att de inte är klart än, vi ska inte shabbla bort det här nu! Hör ni det, gruppen?!

2 kommentarer

AvenueL

13 Nov 2007 20:41

High school musical?.. jag ska nog inte utala mig om de filmerna, kan kort sagt bara säga att det är det "the worst shit ever produced by Disney" :p

J

13 Nov 2007 21:00

Hehe..fan va bra=P
en underbar lördag..kan vara bra med en omväxling från fredagar=P

Kommentera

Publiceras ej