Känslan kommer inte tillbaks..

0kommentarer

Dagen var bra idag, lite stressigt när man tänker på det som ska göras senare.
Men allt som allt var dagen bra.
Gissa vem som gjorde det bra? Förutom kompisarna såklart, det finns även vissa vänner... (Nya kodord finns.)

    Ganska länge nu har vi haft tankarna någon annanstans så det kommer bli intressant med utvecklingssamtal på onsdag. Min annars så goda kurva med betyg kommer att dala.. Föräldrarna skyller väl på bloggen men det finns många andra anledningar till okoncentrerade och oinspirerade inlämningar och prov.
ett sätt har jag inte kommit igång än från sommarlovet, den där känslan som brukar sätta igång någon sorts vilja att lära sig och göra det bästa. Men jag tror inte att jag inte vill, det handlar nog mer om att...har jag inte rätt till att bli lite trött på allt som har upptagit mitt liv rätt länge?!

Kommentera

Publiceras ej