Idolvärlden är uppochner..

2kommentarer

Här kommer ett sent inlägg om Idol som jag faktiskt hann se lite grann, eller jag hörde mest..
Mellan mitt och J:s intressanta resonemang hördes Peter Jihdes stämma säga att Daniel fick åka hem.
Ärligt talat, vad tänker folk med? Han skulle ju vinna hela skiten.. Varför åkte inte Andreas ut nu? Han levde ju på lånad Idol-tid sedan förra veckan då han petade ut Mattias. Världen är uppochner. Jag hade inte tippat att Amanda, Marie och Andreas skulle vara i top3 när Idol började. (Iof tittade inte jag på programmet då eftersom alla var så värdelösa, men det är inte det viktiga här.)

Jaja
, en trevlig kväll var det i alla fall. Det är ett under att man kan prata så mycket om nästan en och samma sak. Jag och J är så otroligt lika att vi inte behöver fundera över detta; det finns där bara.

2 kommentarer

Tobias

24 Nov 2007 00:52

Svar: ja det är sant iaf, andreas SKA ut nästa vecka, fyfan!!

malincatrin

24 Nov 2007 15:51

Chocken är enorm....

Kommentera

Publiceras ej