Idioten som inte vill lyssna..

2kommentarer

Jag blir så förbannad på folk som inte lyssnar!
Vi har sagt till den satans matteläraren att vi inte förstår men hon tar det inte på allvar, tror bara att det är jag som är dum i huvudet - jag svär att hon tänker på det! 
I normala fall är jag ganska bra på matte, jag är inget snille men en klar vg-elev och nu kan talen helt enkelt inte gå in i min hjärna. Eller så förstår man och sedan förklarar hon och så tappar man bort det igen. Det är en liten utbrytargrupp som har gått till rektorn och förklarat att vi inte kommer att klara b-kursen om hon fortsätter så här. Resten av klassen tycker någorlunda som oss.
(Idag ville jag bara slå henne, kasta saker på henne så att hon föll och sedan sparka på henne där hon ligger. Jag gör det inte men jag skulle gärna vilja. Och vi undrar varför det finns ungdomsvåld? Detta är inte ett rättfärdigande, jag var arg helt enkelt.)

2 kommentarer

Erica,

05 Nov 2007 16:16

Tack för gissningen! =)

Jag lärde mig verkligen inget idag..

Tobias

05 Nov 2007 20:20

Svar: Okey okey, jo över nyår e nice :) det är ett jäkla drag på vissa platser ändå :D

Kommentera

Publiceras ej