I´ve been waiting for you..

4kommentarer

Söndagaskvällar betyder oftast La Liga när jag är hos min pappa, han och min bror sitter där och lyser av glädje. Visst jag älskar också fotboll men på söndagar vill jag se på film och serier.
Nu är det Smallville, som jag inte alls hänger med i, sedan är det Friday Night Lights och ikväll är det Wimbledon. Det är en söt film om en tennisspelare (spelad av Paul Bettany) som sett sina bästa dagar redan och inte haft tur i något. Han lyckas få en plats i Wimbledon och träffar den amerikanska stjärnan Lizzie Bradbury (Kirsten Dunst). Plötsligt vänder hans tur..
Jag har sett den förut, flera gånger, men den är väl värd att se igen.
  

4 kommentarer

Tobias

04 Nov 2007 17:35

Jodu, det är en del sanning i det... Börjar också tröttna på alla skandaler stup i kvarten! Är ju nästan pinsamt.

Tobias

P.S. Du skriver väldigt bra! D.S

ida

04 Nov 2007 17:39

svar: aa det är härligt att bara va själv och få ur sig allt som ligger och trycker på insidan! ha en trevlig kväll!

Erica,

04 Nov 2007 18:02

Okej, skönt att veta att du inte heller gjort frågorna till texten:P

Erica,

04 Nov 2007 18:15

Gissa tävligen:

Tack för gissningen! =)

Kommentera

Publiceras ej