Hjälp mig..

0kommentarer

God morgon alla glada..
Är inte på så värst bra humör idag för jag har upptäckt att jag inte kan göra matten.
Jag fattar ju ingenting.
Jag har backat fram och tillbaka i boken för att försöka hitta dessa "viktiga" genomgångar som idioten har haft, men de är borta. Hjälp mig..

Denna söndag som så många andra är alltså en pluggdag.
Listan som följer är inte ett dugg stressande...not.

Männ.So.Kul Läs Ängeln på sjunde trappsteget, analys ska vara klar 30/11
NkB Prov tors 15/11
Matte sid.300-306
Spanska böjning dormir, morir
Engelska läs the catcher in the rye, glosor fre 16/11, uppsats hemläxa fre 23/11
Samhälle  statsskick klart till fre 16/11
Historia kalla kriget-frågor tis 27/11
Svenska Argumenterande text 23/11
Textkommunikation IKEA-text 19/11, Reportage

I och med att jag skrev denna lista har jag förlorat värdefull tid.

Kommentera

Publiceras ej