Halvtid..

5kommentarer

2-0
Det där kanske inte var vad vi svenskar hade tänkt oss.
Två otroliga mål föranledda av bortkollrade svenskar och omarkerade spanjorer. Samtidigt vände resultatet på Nordirland, David Healy gjorde målet som nu tvingar oss att ta poäng för att bli klara ikväll. Jag önskar att jag kunde säga att vi klarar det, men det känns som att vi inte har det som krävs idag.
Jag saknar Allbäck på plan men Zlatan och Rosenberg har inte gjort något fel så ett byte är inte nödvändigt. En anfallare kan inte göra mål utan boll eller hur? Vad de behöver är passningar som går ända fram..

Och jag noterar: att Olof Mellberg nu ser ut som Olof Mellberg igen efter att håret växt ut till det normala igen. Kommer ni ihåg den renrakade versionen i Nordirlandmatchen på Råsunda förra månaden?

5 kommentarer

kristina kittelsen

17 Nov 2007 23:05

sv: jo det tycker faktiskt jag med,

Sanna

17 Nov 2007 23:13

Svar: Älskar att träna :)

Mickan

17 Nov 2007 23:25

Hehe ja fast det tog tid=P Hade med velat se fotbollen men har inte den kanalen=( Så typiskt. Och jag håller med om Mellberg! Jag tillägnade faktiskt honom ett helt inlägg efter förra matchen, han var fruktansvärt ful helt rakad. Så det gläder mig att läsa här att han fått sitt förnuft tillfånga igen=) Ha en fortsatt trevlig kväll! =)

Ylva

17 Nov 2007 23:43

Ja, vi har det i alla fall, fortsättning från 2:an alltså. Synd att det fortfarande finns så mycket hat och rasism i världen, jag blir så arg på människor som är så jävla trångsynta och drar alla över en kam. Haha, jag hade en grymt trevlig kväll med klassfest. :D Trevlig helg!

S.A.N.D.R.A <3

17 Nov 2007 23:54

Fotboll in my heart! :D
Tråkigt att dem förlora bara :/

Kommentera

Publiceras ej