Från Härenstam till husmor..

2kommentarer

Öppet Hus var det idag mellan 11-14 och jag var programledare för Vem vill bli samhällsvetare?
Sp1b vann trots stora försök och allmänna gärningar att hjälpa A-klassen. Vi fick även se dans i matsalen och mer aktivitet i korridorerna än det någonsin varit. Hoppas att flera nior blev intresserade av vår skola även om jag vet ett par av dem som inte brydde sig.
Det blev inte en mardrömsdag heller, ganska trevligt var det att gå runt och titta på allt.
Efter en halvtimme och besök i estetkorridoren fick jag och J hämta namnlappar eftersom de misstog oss för nior. Hallå, vi går i tvåan! Ska det vara så svårt...

När jag kom hem var jag trött i huvudet och la mig ner i soffan till Singin´ in the rain. Att bara slö-titta på en film hjälper faktiskt.
Sedan tog husmorshalvan av min hjärna vid och kom på att en matpaj inte bakar sig självt. Den senaste timmen har jag därför stått och slavat i köket.
Skarpa vändningar - från Härenstam och Matilda till husmor..

Vad har ni gjort idag?

2 kommentarer

Tobias

24 Nov 2007 16:51

svar: haha köpfria dagen? aldrig hört talas om :D

Tobias

24 Nov 2007 16:56

svar: haha jo jag menar det, haha sjukt dedär!!

Kommentera

Publiceras ej