Filmåret 2008..

4kommentarer

Som ni kanske har märkt  i de tidigare inläggen så har jag spenderat lite tid på www.imdb.com och tittat på det nya årets premiärer. Jag älskar film ska ni veta..

Förutom Atonement och National Treasure så har jag har noterat att gubbarna Sylvester Stallone och Harrison Ford kommer tillbaka med ytterligare filmer som redan fått för många: Rambo och Indiana Jones.
Annars ska vi få en till Narnia-film, något år efter den första. Björn och Bennys musikal Mamma Mia blir film med Meryl Streep och Pierce Brosnan. Systrar i Jeans fortsätter med den andra sommaren.  Leatherheads regisserad av George Clooney kommer bli intressant att se, även Made of Honor med Patrick "Mcdreamy" Dempsey som spelar en roll värdig Hugh Grant - en romantisk komedi á la Notting Hill kanske?

Filmåret ser ljust ut.

4 kommentarer

Tobias

22 Nov 2007 20:41

Svar: den kommer i januari, den 3e om jag inte minns fel :D

Jennie

22 Nov 2007 21:59

ouh nice :)
svar: de e lugnt :) jag tänkte skriva lite om de i bloggen sen så du kan ju läsa då ^^ hade bara blivit väldigt jobbigt om jag skulle förklara för varje bloggläsare så de va drf jag skrev så

theonlymee

22 Nov 2007 23:47

hoppas du haft en bra dag, godnatt.

L

23 Nov 2007 08:12

Glöm inte bort Tim Burtons nya film "Sweeney Todd" med Johnny Depp, Allan Rickman och Helena Bonham Carter i huvudrollerna :D

Ska lätt se Mamma mia! (såg musikalen när den visades på Circus i sthlm... den var apbra!) och nya Indiana Jones :)

Kommentera

Publiceras ej