Discofeber..

6kommentarer

Jag tittar på Idol ikväll, vilket inte tillhör vanligheterna.
Har därför ingen favorit, vet bara att Amanda är vähärdelöös!!

Ingen håller med mig om detta förstår jag men jag har inte förstått charmen med henne. Raspet är ju falsksång, hör ingen det?
Dock har jag blivit förtrollad, tror jag, av den första som sjöng - Christoffer eller nåt.. Jag vet inte ens vad det var men "mina öron fastnade" vid den låten..

Sedan har jag märkt att produktionen har blivit mycket sämre i år. Allvarligt what´s the deal with Clabbe judging the jury? Eller de tråkiga extra-tjejerna (Hanna & Doreen) som försöker göra reklam för deras program..
Vad tycker ni om årets Idol? Vem vinner?

6 kommentarer

Annsingen

09 Nov 2007 21:27

Okej! Har inte hört något alls ikväll så jag kan inte uttala mej:)

sofie

09 Nov 2007 21:39

svar: har du inte sett filmen? i så fall så måste du! haha, allas favorit film ju, eller mín i alla fall;)

Hampus

09 Nov 2007 21:39

Haha, fan vilka snygga namn! :) Haha.. Vi måste ha lika föräldrar då! ;)

Hampus

09 Nov 2007 21:47

Nej, jag har ingen syster som heter wilma, men min systers killes syster har en dotter som heter Wilma :) Haha! Ingen aning om det finns nån päronsort :)

mojsan

09 Nov 2007 23:05

jag tycker inte heller om Amanda :S

malincatrin

09 Nov 2007 23:16

Har aldrig gillat Amanda och lär aldrig göra. Synd att de fortsätter med hyllningarna när de t.o.m erkänt att även hon sjunger falskt allt som oftast.

Att Clabbe var med idag och dömde juryn var det töntigaste jag sett. Pinsamt dåligt. Det förstörde hela programmet.

Som sagt, Amanda skulle åkte idag eller Andreas. Men nu vet man iaf att Mattias ryker nästa vecka.

Kommentera

Publiceras ej