Det blir till att ta fram banden..

2kommentarer

Ja, ikväll är det alltså dags.
Sveriges sista chans att kvalicifera sig till EM i Österrike/Schweiz 2008.
Matchen mot Lettland på Råsunda ikväll kommer inte att bli något svårt. Det får vi hoppas i alla fall, för då tycker jag, och nog många med mig, att vi inte är värda att få åka till EM.
Vi ska vinna och därmed basta!
Annars finns det ju en till chans och det är att Nordirland tappar poäng i matchen mor Spanien, ett Spanien som redan är klara och inte behöver gå för fullt.
Kanske flyger våra blickar från ett kyligt Råsunda till varma Kanarieöarna efter 22 ikväll, men det ska inte behövas.

Vad jag är mer orolig för är om det finns några inspelningsbara band hemma. Grey´s anatomy  ska spelas in. Som tur är slutar matchen innan Studio 60 on the Sunset strip... Det finns en ordning i världen trots allt.

2 kommentarer

theonlymee

21 Nov 2007 13:41

svar: jo, jag ska nog köpa den och läsa den 7 boken :D tycker att de tidigare har varit jätte bra :D jo, jag hoppas vi vinner matchen :D

theonlymee

21 Nov 2007 13:46

svar: nej precis.

Kommentera

Publiceras ej