Det är officiellt över..

3kommentarer

Idag är det den 21 november.
Det hade jag totalt glömt bort.
Harry Potter och dödsrelikerna släpptes 00.00 inatt.

Nu är det officiellt över, den sjunde boken är ute även på svenska. Serien som jag älskat att älska är nu slut.
Frågan är när jag ska ha tid att läsa ut den. Jag vet ju redan vad som händer eftersom jag läste den engelska i somras men man får en större förståelse för detaljer på sitt modersmål. Saker man kan ha missat som bara gör historian vackrare. JK Rowling har gjort något fantastiskt.

Vad tycker ni om Harry Potter?

3 kommentarer

AvenueL

21 Nov 2007 11:44

omg! Älskar Harry Potter böckerna ^^ De har en sådan underbar stämning

theonlymee

21 Nov 2007 13:16

jag har läst alla de 6 första. tror jag ska köpa den sjunde också. det är väl den sjunde som släppts? :P

mickis

21 Nov 2007 20:13

JAG ÄLSKAR HARRY P! han är ascool =D

Kommentera

Publiceras ej