Crash and burn..

2kommentarer

Seg dag idag, som vanligt på söndagar.
Vaknade 11. Jag låg i sängen och var lite halvvaken, ville inte gå upp för det var varmt och gosigt, klockan kan inte vara så mycket tänkte jag. Men den var 11!!
Så kan det gå när man vill sova ut.. Djupt måste jag ha sovit eftersom pappa inte var hemma och jag inte hört att han gått. Han brukar alltid säga till mig, nu sa han till min bror. När brorsan sover lättare än mig då är det illa..

Planerna
för idag kommer inte att hinnas med; boken går vidare, men det är fortfarande en tredjedel kvar. (Det kanske kommer en recension här när jag är klar..) Historian, som jag bara tog hem för att vara ambitiös(?), gör jag om jag vill. Samtidigt ska jag ta tid för att baka en kladdkaka. Det får f*n vara dags nu, har inte ätit ljuvligheterna på en månad..
Vad ska ni göra idag?

2 kommentarer

J

18 Nov 2007 13:58

´Själv ska jag plugga, städa..och sen sitta framför tv:en och datorn och bara ta det lugnt. Har gjort halva engelskan 2 ggr eftersom datorn dog första gången utan att jag hade sparat det..
Har du sett att bones börjar den 27 november??

J

18 Nov 2007 14:19

Ja jag såg reklamen idag=D Jag är ju dock i London då men mamma får spela in..Japp du får veta allt imorgon.
//J

Kommentera

Publiceras ej