Cityakuten..

2kommentarer

Kan de göra så här? Jag vet att det är smart gjort inför en ny säsong men kan man verkligen lämna det så här?
Jag visste vad som skulle hända med Ray, hade läst det innan, och han var sötare än någonsin där han låg på sjukhuset med sina två stumpar till ben.
Det hände massor av andra saker också men jag bryr mig bara om Ray. Som inte kommer att komma tillbaka, och han och Neela kommer aldrig att bli tillsammans som vi har hoppats i alla dessa år. Om vi visste att det skulle sluta så här..

J, när du ser avsnittet så ska jag komma ihåg att säga att han är som vi. ..
image101

2 kommentarer

J

27 Nov 2007 10:27

hejsan!
Va trakigt jag vill inte att ray ska forsvinna=)
jag har skrivit pa min blogg..halsa alla!

Anonym

27 Nov 2007 21:09

- I had hope,I waited for you, and I fell in love with you.

Kommentera

Publiceras ej