Bok, dusch, tv, sova..

1kommentarer

Jag har läst flera kapitel i min bok nu som jag ska analysera på Människan.Socialt och Kulturellt.
Ängeln på sjunde trappsteget av Frank McCourt
Vet inte när det ska vara klart dock så det blir antingen stressigt eller lugnt efter lektionen på onsdag. Jag tippar på det första, stress är lärarnas paroll, det bästa de kan. Allt verkar gå i wharpspeed framåt förutom när ingen planerar något alls.
   Snart börjar tv-kvällen också med Cityakuten och Prison Break. Vad ser ni på ikväll?
Innan ska jag duscha och efter ska jag sova. Imorse var jag lite halvdöd, kunde knappt gå ur sängen. Jag hade känt mig halvvaken i flera timmar, ni vet hur det känns; man hör vad som händer, man tänker för mycket och är lite vaken helt enkelt. Jobbigt eftersom man inte sover och vilar. lovets arla uppgång har också satt sina spår kan tänkas.. God natt.

1 kommentarer

matilda

05 Nov 2007 20:58

svar: jo lite :) fast jag har den sne, inte rak haha ;D ha de bra!

Kommentera

Publiceras ej