Ärligt talat..

2kommentarer

Idag har jag nog tråkigt ut mina kompisar med mitt prat om en viss tv-serie(Ni behöver bara rulla ner lite på sidan så ner ni vilken), jag kan ärligt talat säga att jag är besatt, inte lika mycket som i somras men ändå..

Just den serien ska jag se ett gammalt avsnitt av ikväll, det börjar inte förrän 23.10 dock.
Jag har gjort det jag skulle med svenskaförberedelser (vi ska skriva en argumenterande text imorgon) och det var det enda som min hjärna var inställd på att göra idag inom pluggämnet.
Skippar därför MSK-analysen och lovar kanske att göra det på lektionen imorgon..

Vad ska ni göra ikväll?

2 kommentarer

Tobias

29 Nov 2007 21:43

svar: usch då :) ja vi får lägga fram den idén där du bor :D

Tobias

29 Nov 2007 21:47

svar: ja precis! de får vi göra :) tack och lycka till med din argumenterande text.

Kommentera

Publiceras ej