Two and a half pirates..

4kommentarer

Jag kan när jag vill. Just wanna tell you that!

Under kvällen har jag lyckats se Pirates of the Caribbean - at world´s end 2,5 gånger.
Tokigt tycker ni kanske men låt mig förklara.
Jag hade börjat titta på den tills pappa skulle se den efter fotbollsmatchen, då började vi såklart om, men han somnade (det är inte riktigt hans typ av film, tänk AB Svenska Ord så är han glad) så då hoppade jag framåt i filmen dit jag sett. När den underbara filmen var slut så kom bror min hem och ville se den. Jag är inte den som är den och säger nej till att se igen. Så det blev lite mer, all and all ca 2,5 gånger, men det låter mycket mer.
Vad tycker ni om Pirates..?

image158

Det mest romantiska bröllopet sedan urminnes tider..
- Elizabeth, will you marry me?
- I don´t think now is the best time!
- Now may be the only time!
I have made my choice, what is yours?
- Barbossa...marry us!

- Don´t you see I have other things to do?
Dearly beloved we be gathered here today..to nail your guts to the mast.

- Elizabeth Swann, do you take me to be your husband?
- I do..
- Great!
- William Turner, do you take me..to be your wife.. in sickness and in health, health being the less likely?
- I do.

- You may kiss..
You may kiss..
Just kiss!

4 kommentarer

Olivia

24 Dec 2007 00:58

Pirates är najs :)

emilia :)

24 Dec 2007 01:01

pirates är bra :)

Olivia

24 Dec 2007 01:09

Svar: Jo precis, det är ju mest för en själv :)

mickis

24 Dec 2007 01:45

loooooooooooooooooooove pirates!

Kommentera

Publiceras ej